کارنامه

شارژ ایرانسل

فال حافظ

شرح وبلاگ یعنی بی شرحی

 
کارنامه
|

 

www.mahsae-ali.blogfa.com

 

 

 http://eshghamm.blogfa.comسلام 

جواب سلام واجبه ها خانوم /اقا

افرین حالا شدی تیزهوش خوب

میپرسی چرا قیافم این شکلی شده 

دلبندم یه نیگا به عنوان مطلب بنداز خودت میفهمی feeling beat up

امروز کارنامه دادن دست مامان بابا ها 

میپرسی چرا ؟

خوب معلومه چون ما تیزهوش تر از یقیه ایم اساسا خونمون هم ابی تره 

واسه همین کارنامه بقیه رو دست خودشون میدن کارنامه ما رو دست مامانا 

البته گویا قبلش خانواده ها رو ساخته بودن 

چون  جنگ جهانی سوم چهارم در نگرفت 

وگرنه که خدای نکرده ما الان تو این تابوته بودم 

خدارو شکر خدا رو شکر اصلا معدل پایین نداشتیم 

چیه چرا چپ چپ نگاه میکنی مگه دروغ میگم 

باور نمیکنی برو بپرس 

خب فعلا که به خیر گذشته 

ولی من یکی که دیگه دارم ادم میشم اصلا شاید دیگه ا ماه یک بار بیام وب رو اپ کنم 

البته دعا میکنم بقیه مث من اینجوری نشن چون در این صورت وبلاگمون فاتحه ش خونده میشه

یه چی به ذهنم مشغولیت داده که اونایی که پای ثابت نظر دادن البته به جز تبلیغات کردنن جواب بدن 

چرا آدما آدمن ؟ یعنی منظورم  اینه که چی شد ما به جای کبوتر آدم شدیم البته بماند که بعضی ها ادم بودنشون هم علکیه 

ولی در کل میخوام جوابشو بدونم 

البته اگه کسی احیانا حدیثی در این مورد شنیده به من بگه پیلیز  

چی گفتم مگه 

خوب سواله دیگه 

کفر که نگفتم 

چرا دندون به دندون میسایی دلبندم 

جواب سوال منو بدین لطفا 

پیلیز 

خواهش میکنم 

تبلیغ نفرستینا 

جواب بدین 

زود تند سریع 

من یکی اصلا اعصاب ندارم 



نظرات شما عزیزان:

ساعت21:45---18 بهمن 1391
سلام عزیزم جواب سوال تو اینکه خداوند توی تو توانایی ادم بودن ومثه یه ادم زندگی کردن رو دیده و ازهمه مهم تر خدا برای تو حق انتخاب قایل شده وگرنه می تونست تو رو مثه یه کبوتر بدون قدرت اختیار و انتخاب به وجود بیاره،پس حالا که خدا این توانایی رو توی تو دیده نا امیدش نکن و زندگیت رو به بهترین شکل بساز،وباید بگم که منم این توانایی رو در تو میبینم .
پاسخ: وای خاتون من متحول شدم


الان اینو گفتی


تا صبح باید نماز شب بخونم


دستت درد نکنه جوابمو دادی


وب گردا یاد بگیرن

پاسخ:واقعا گفتم عزیزم تو شاهکار خالقی.


پاسخ: وای الان ذوق مرگ میشم
تو بیشتر شاهکاری فدات شم
قربانت

پاسخ:قرباااااااااااانت ،خوازمی جزو نفرات اول میبینمت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده : شنل قرمزی تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:,



آخرین مطالب وب سایت به قول معروف ما تیزهوشیم !!!!
» چشمک جان تسلیت !
» پیام تسلیت
» holiday
» به مغزت دستور بده بخنده
» قدیمااااااا!!!!!
» آیا واقعا از این دخترا وجود مردم؟نه شما بگین واقعا داریم؟!!!!!
» به یاد سیمین بانو
» کارنامه
» خودتون عنوان بدین
» ما اصلا اینجوری نیستیم.جاااان شما!!!!!!!!
» فقط برای تلنگر
» مواظب باشیم..
» نگاهت راتغییرده...
» ای روزگار!!!
» تولدت مبارک
» عرض سلام
» درد مشترک
» تاریخچه تقلب
» ما واقعا اینطوریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!1
» تا حالا فکر کردی؟



 

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.